ASTON MARTIN

Compania britanica Aston Martin a intrat recent in cel de-al doilea secol de existenta. Lansandu-se in 1913 pe piata auto, a devenit in timp un pilon si un model de urmat, iar imbinand tehnologiile fabricarii pieselor cu articole produse manual, a rezultat un brand de exceptie, cu rezonanta internationala.

Patrimoniul Aston Martin a inglobat ca urmare a succesului consacrat si a popularitatii internationale accesorii, genti si articole de imbracaminte pentru femei, barbati si copii, pe care le produce si comercialieaza cu aceeasi maiestrie. Numitorul comun este stilul masculin si sport care se regaseste in colectiile de jeansi, tricouri polo si geci.

In timp, Aston Martin a devenit nu numai un brand, ci un un stil de viata, un simbol al luxului, ce duce mai departe mostenirea traditiei britanice autentice.

BABY GRAZIELLA

Desi pare sentimental, conceptul brandului Baby Graziella a pornit de la o simpla fotografie; aceea a unei fetite cu bucle, care poarta o rochie pe pieptul careia se afla brodat chiar numele ei: Graziella. Fetita din imagine a devenit fondatoarea brandului si sufletul lui creativ, iar fotografia a insuflat dragoste pentru moda si imaginea de demult a acesteia.

In anul 1968 s-a deschis prima linie de productie Baby Graziella, care crea articole tricotate pentru bebelusi si copii cu varsta pana la 12 ani. In zeci de ani de activitate, aceasta linie de productie s-a diversificat, iar in prezent brandul lanseaza in fiecare sezon colectia Baby Graziella (dedicata micutilor pana la 3 ani), colectia BG Boys & Girls (pentru varste de 2 pana la 12 ani) si colectia Coccobirillor (pentru bebelusi si copii mai mici de 3 ani). Fiecare colectie se remarca prin selectia de materiale, atentie la detalii si originalitate in gasirea solutiilor stilistice.

In 2008, Baby Graziella a aniversat 40 de ani de activitate in lumea modei pentru copii, sub atenta indrumare a Graziellei Trovati (manager stilistic) si a lui Agostinelli Italo (Presedinte si Manager General), in colaborare cu Gianluca si Loretta Agostinelli.

In momentul de fata, brandul este comercializat in magazine multibrand de prestigiu, cu distributie in Europa si Asia, cum ar fi Harrod's in Londra, Fitaihi Center in Jeddah, Ar-Ne in Istanbul, Seibu in Hong Kong, El Corte Ingles in Madrid.

Misiunea oficiala: sa imbrace copiii cu stil.

BYBLOS

Arnaldo si Sergio Girombelli au pus bazele Byblos label in anii '70, ca parte din legendara casa de moda Genny. In anul 1983 brandul a devenit companie independenta, an in care au introdus de asemenea colectii pentru baieti si barbati.

Byblos s-a bucurat de-a lungul timpului de creatii ale unor designeri celebri: Gianni Versace, Richard Tyler, Keith Varty si Alan Cleaver. Hainele celor doi din urma sunt cunoscute in mod deosebit pentru broderii si detalii iesite din comun, piese unicat si alte caracteristici care scot in evidenta stilul etnic italienesc.

In decursul deceniilor care au trecut de la initiere, brandul Byblos se remarca atat la articolele pentru fete, cat si la articolele pentru baieti ca avand consecventa si continuitate intr-un stil stytlish. Culorile, materialele si croiala sunt specific si inconfundabile.

Imprimeurile asigura pozitia puternica a brandului in lumea high fashion - sunt folosite tehnologii si pattern-uri inovatoare, iar in combinatie cu piesele superlight tricotate se contureaza un stil distinciv.

Factorul "purtabilitate", impactul pozitiv imediat si detaliile esentiale fac din Byblos un label total deosebit.

FENDI

Brandul Fendi s-a lansat ca business de familie in anul 1925, creandu-si notorietate cu primele colectii de genti de piele, cusute si decorate manual, folosind tehnici traditionale. Au rezultat articole unicat, dedicate upper high class, care in scurt timp au castigat increderea pietei prin calitate.

Pastrand ideea de high fashion, au continuat in aceeasi linie lansand colectii de blanuri elegante, de lux. Abia in anul 1977, dupa mai bine de 50 de ani de activitate, au aparut primele colectii de imbracaminte.

In anul 1990, brandul capatase deja prestigiu pe piata internationala si a lansat cu succes prima colectie Fendi Casa.

In prezent exista peste 200 magazine Fendi, distribuite peste tot pe Glob, fiecare prezentand produse diferite ale brandului glam: genti, blanuri, accesorii, ceasuri, parfumuri, ochelari, imbracaminte pentru femei, barbati si copii.

Fendi: "Hands make beauty"

MIMISOL

Brandul Mimisol si-a capatat prestigiul rapid, in doar cativa ani de la infiintare. Succesul facil se datoreaza experientei indelungate a fondatoarei italiene Imelde Bronzieri, a carei pasiune pentru moda si dragoste pentru copii s-au imbinat intr-un business reusit.

Avand experienta cu I Pinco Pallino, infiintat inca din 1980, in anul 2011 pune bazele proiectului MiMiSol, impreuna cu sotul si colaboratorul ei Stefano Cavallieri.

Numele proiectului ? Mi Mi Sol ? este dat de primele trei note compuse de Johannes Brahms in onoarea nasterii fiicei sale. Foarte atasata de familie si copii, fiind a patra din sase surori femeia de business si-a dorit sa uneasca prin muzica, un limbaj comun tuturor copiilor, indiferent de origine.

Brandul este conceput astfel, inca de la inceput, pentru piata internationala, pastrand materiale traditionale si croieli clasice in colectiile pe care le exporta in proportie de 80%. Fransiza are sedii in capitalele mondiale ale modei, Milano si Paris, depasind granitele Europei si ajungand pana in SUA, Rusia, Arabia Saudita, Taiwan si nu numai.

MISS BLUMARINE

Miss Blumarine este un celebru brand italienesc, foarte popular pe piata internationala. Cu un stil unic, stylish si elegant, brandul targeteaza trendurile din moda pentru fetitele cu varste cuprinse intre 0 si 16 ani. Colectiile Miss Blumarine sunt compuse din piese vestimentare cu o alura deosebita si de aceea sunt cel mai potrivite pentru micile domnisoare care incearca sa obtina un look perfect.

Prima aparitie a Miss Blumarine a avut loc in 1987, sub semnatura designerului italian Anna Molinary. Ea iubeste calatoriile, antichitatile, muzica si pictura. Toate acestea se reflecta in ideile ei de o creativitate exceptionala in materie de design vestimentar, ce impresioneaza nu numai fetele, ci si pe parintii lor. Brandul ofera topuri incantatoare, paltoane dragalase, jachete cool, rochii si fuste elegante, jeansi stylish si multe alte articole interesante.

Hainele Miss Blumarine se compun in tinute diversificate, fiind atat de versatile incat pot crea outfit-uri de la zi-de-zi pana la elegante si sofisticate. Materialele pe care designerul le foloseste sunt intotdeauna de cea mai buna calitate (bumbac, panza, matase) si se preteaza pe orice look, pentru ca ceva de calitate nu este niciodata greu de asortat.

Copii adora sa poarte hainele Annei Molinary pentru ca designurile ei jucause ii inveselesc intotdeauna.

MISS GRANT

In continua cautare de noutati, brandul Miss Grant este in centrul universului creativ al modei de mai bine de 40 de ani. Experienta sa satisface exigentele si nevoile stilistice ale fetitelor si baietilor cu eleganta, compunand tinute pentru toate ocaziile.

Inovatie, creativitate, calitate si cercetare din domeniu sunt doar cateva dintre caracteristicile companiei de mare succes, care a adus high fashionul pentru copii de pe plaiurile bologneze (prin Emilia Romagna), in toate colturile lumii.

Filosofia Miss Grant se bazeaza pe o combinatie unica de business - inovatie - originatitate, mai exact stiluri sofisticate si elegante care sa exprime maiestria designului autentic italian.

O dovada simpla a acestui fapt este cresterea exponentiala a succesului companiei: cu o distributie in shopuri de calitate din Italia si de peste greanitele acesteia, in cele mai prestigioase locatii de pe Glob, ca de exemplu Harrods in Londra, Shopurile Salam in Doha Qatar, Endless Story in Moscova sau Dubai Mall in Dubai.

Toate acestea nu fac altceva decat sa amplifice prosperitatea internationala a brandului.

MONNALISA

Brandul cu traditie, Monnalisa, creaza articole de imbracaminte pentru copii inca din 1968, an in care a fost fondat de catre Piero Iacomoni si Barbara Bertocci care astazi ocupa functiile de Presedinte, respectiv Director de Creatie.

Frumoasele colectii Monnalisa sunt raspandite in peste 50 state, in shop-uri si boutique-uri de lux, din care 74% numai in Europa.

Valorile promovate de brand sunt un fashion calitativ, flexibil si dinamic, care sa pastreze increderea construita in anii de existenta.

RICHMOND KID

John Richmond este cunoscut ca fiind un creator avangardist, care a lasnsat prima colectie sub nume propriu in anul 1982. In 1995 a pus bazele unei colaborari stranse cu afaceristul Saverio Moschillo, ceea s-a dovedit ulterior a fi garantia succesului pe termen lung si la nivel international al desingurilor lui.

Un aspect al vietii lui Richmond, care a influentat inevitabil creatiile sale, este muzica rock. Creatiile sale au fost dintotdeauna "street chic", lucrate in stilul lui particular si imprimeuri inconfundabile. Legatura cu muzica l-a condus la a crea pentru mari muzicieni, printre care Madonna, Mick Jagger, Annie Lennox, Duran Duran, Axl Rose si Bryan Adams.

Pana in present, brandul a evoluat treptat, dar in linie ascendenta. A inglobat aria denim, accesorii, apoi lenjerie si costume de baie, urmand ca in 2009 sa lanseze primele colectii de incaltaminte si articole destinate copiilor si adolescentilor.

Colectiile lui se regasesc acum in cele mai prestigioase magazine din Milano, Napoli, Roma, Paris, Dusseldorf si New York.

TWIN SET

Brandul italian Twin Set a aparut pe piata modei intaia data la inceputul anilor '90, din initiativa creatoarei Simona Barbieri si flerul antreprenorial al lui Tiziano Sgarbi. Conceptul initial se axa pe design vestimentar ce avea in centrul atentiei pullovere deosebite.

Incepand cu anii '90, brandul a prins amploare, crescand si dezvoltandu-se an dupa an. Incet dar sigur, odata cu acapararea pietei italienesti, dar si a celei din afara granitelor-mama, Twin Set a creat colectii din ce in ce mai bogate si complete. Acum pune la dispozitia clientilor sai fideli tinute complete head-to-toe si un look contemporan ce a dovedit ca nu iese din trenduri niciodata.

La Twin Set regasesti articole vestimentare croite interesant, accesorii diverse (incaltari, curele, genti etc.), lenjerie si costume de baie, dar si colectii din denim, pentru un look feminin si original.

Pulloverele si articolele vestimentare tricotate au ramas totusi de-a lungul timpului preferatele brandului. Acestea sunt confectionate in intregime in fabricile proprii din Italia, care folosesc tehnologii inovative, in perpetua actualizare, fara a uita totusi de valorile de la care s-a plecat: se poate observa o sensibilitate pronuntata fata de broderii, aplicatii lucrate manual si printuri neconventionare.

Astazi Twin Set este pozitionat in randul celor mai accesibile branduri de lux, reprezentand pe piata un concept unic la nivel stilistic, o identitate puternica si o imagine inconfundabila.